74354
1401/11/15     13:51
با هدف حمایت از عکاسان مستند

Story.noorphoto.ir رونمایی شد

همزمان با میلاد خجسته نخستین امام شیعیان، حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، صفحه جدید عکس مستند به زبان لاتین با تمرکز بر عرضه عکس‌های مستند و با حمایت از عکاسان آزاد در سایت فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو راه‌اندازی شد. صفحه عکس مستند فرصتی برای عکاسان مستند خلاق و علاقمند فراهم می‌آورد تا با بیان و نمایشی آزاد و هنرمندانه به مسایل مختلف زندگی روزمره و محیط پیرامون و همچنین حقایقی مبتنی بر واقعیت ها داشته باشند.

استوری نورفتو
 

این صفحه شامل قسمت‌هایی از جمله: مجموعه عکسها، معرفی هنرمندان عکاس، شرایط ارسال آثار و عضویت در سایت و جستجو آثار می‌باشد.

نورفوتو در نظر دارد با معرفی و نمایش آثار منتخب در فرصت‌های مختلف، زمینه فروش و اقتصاد آثار هنری را برای صاحبان این آثار فراهم کند.

 

پیش از این نیز س نورفتو (در بخش فارسی و اصلی صفحه عکس) در ۲ بخش، آماده دریافت و انتشار تصاویر با تولیدکنندگان علاقمند و حرفه‌ای بود.

سیاست نورفتو تا پیش از این آثار (عکاسان خبری) مستعد و جوان که محلی برای انتشار تصاویر نداشتند و همچنین عکاسانی که به دلیل ملاحظات و سیاست‌های رسانه، امکان انتشار بعضی از تصاویر بر روی خروجی رسانه خود نداشتند را در معرض نمایش قرار می‌داد.

 





اخبار مرتبط
نورفتو%20آمد

نورفتو آمد

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و با یاد دوست خوب بچه ها شهید محمودرضا عندالله "پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو" بطور رسمی آغاز بکار کرد.

نظرات

نظر شما