مالتی مدیا: بهروز خسروی

و ناگهان کرونا

1400/05/01     18:43
به نظر می‌رسد که کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و باید منتظر تکرار تجربه‌های سخت و تلخ موج‌های قبلی باشیم. اما، موج جدید بیماری یک تفاوت با موج‌های قبلی دارد و آن هم ویروس جهش یافته "دلتا" است. ویروسی که گفته می‌شود قدرت سرایت آن 140 برابر ویروس انگلیسی است و در حال تبدیل شدن به ویروس غالب در کشور است.





اخبار مرتبط
جابجایی%20کرونا%20با%20اتوبوس%20های%20شهری

جابجایی کرونا با اتوبوس های شهری

طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اجرایی شده اما بدلیل ازدحام مسافران و کمبود فضا در مترو و اتوبوس، اجرای این طرح عملا عقیم مانده است.

توزیع%20کرونا%20در%20بی%20آر%20تی

توزیع کرونا در بی آر تی

حمل و نقل عمومی به ویژه بی آر تی و اتوبوس‌ها این روز‌ها بازار داغی را برای شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است. مردمی که مجبور به استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی برای جابجایی در سطح شهر هستند و کمبود دستگاه‌های بی آر تی و اتوبوس را دلیل این ازدحام می‌دانند.

کرونان

کرونان

«کرونان» به پهنای سیاره مجروح آدمی، دوباره موج ایجاد کرده ! اخبار همه خوفناک و هول‌آور است. هر شبانه‌روز در ایران قریب به صد و پنجاه انسان در تنهایی و یأس و بی‌پناهی قربانی می‌شوند و این تازه آمار است، معدل است و رضایت به ارقام است! چه روزگار منحوسِ معرفت‌کشی: نان و کرونا، کرونانِ به کیفرآلوده‌ ...

نظرات

نظر شما